aleksi-mv

Toimituksen sanat

 Yritykset, jotka sitouttavat henkilöstöään välttyvät jatkuvilta rekrytoinneilta säästävät sekä aikaa että rahaa. Työntekijöiden ylpeys omasta työstään sekä työstä saatu kiitos on yksi suurimmista motivaation lähteistä, joka vaikuttaa haluun pysyä yrityksen palveluksessa. Tässä julkaisussa halusimme tuoda juuri tekijöiden äänen esiin, millainen on heidän työntekijäkokemuksensa? Millaisia haasteita tai mahdollisuuksia he kokevat toimialallaan olevan juuri nyt?

Haastattelimme tähän julkaisuun myös viittä alle 40-vuotiasta nuorta johtajaa. Menestys työuralla voi näyttää helpolta ja nopealtakin, mutta se on aina kovan työn tulos. Jyrki Martikainen on työskennellyt samassa yrityksessä yli 10 vuotta ja kahdeksalla eri tittelillä. Sanni Alajääsken työura sai vauhtia Palmian yhtiöidyttyä ja työsuhdepäällikön titteli vaihtui henkilöstöpäälliköksi. Samalla HR otettiin osaksi johtoryhmää.

Brand Ambassador -julkaisuun valitsimme toimialojensa kiinnostavimmat kärkiosaajat. Toivottavasti sinä lukijana saat uusia ajatuksia ja perspektiiviä kehittääksesi sekä toimialaa että itseäsi oman työsi johtajana.

Aleksi Ali-Lekkala | aleksi.ali-lekkala@presser.fi 


ba-kansiBRAND AMBASSADOR 2016

Julkaisija: Presser Oy
Päätoimittaja: Jasmine Plavsic
Tuottajat: Tomi Kettunen, Aleksi Ali-Lekkala
Ulkoasu ja taitto: Virpi Vihervuori
Kannen kuva: Robert Lindström
Jakelu: Talouselämän liitteenä 7.10.2016
Painosmäärä: 83 000 kpl